Selasa, 19 Julai 2011

Kisah Hidup I

Semalaman aku tunggu mesej dari si player .. si player da lupakan aku ke ??
memang la aku yang jual mahal dengan dea .. tapi , ! aq nak hang taw . !! aku sayang hang ,
aku tunggu je mesej dari si player .. tapi malam tu .. dea tak mesej ataw kol aku p0n ..
dea ada cerita .. dea kata dea kena tpu ngan gf dea .. dea kata gf dea playgurl .. dea sedih ..
aku lagi sedih .. knp si player tak boleh setia ..?? sebabkan si player curang dengan aku dulu .. sampai sekarang aku takod nak kapel dah ..


ada satu hari neyh .. ada owg mintax kpl ngan aku .. tapi aku wat tataw jewp .. sbabnya .. si player slalu bagi aku harapan .. selalu bg aku ss .. aq seronok bila si player kena tpu ngan awex dea .. msty dea rasa macam mana aku rasa sbelom ni kan ? erwpm ,. tp knp dea dh tak mesej ataw kol aq ?? apa salah aku ?? aq still sayang kt si player tu .. buktinya .. aku tidow pukol 2 sebab tgu mesej dari dea .. sbap tu lah .. arini aku pergi skolah lmbat .. kol 12 bru aq bgun tytow ..
hehe . troknye aku .. tapi disini timbul persoalan .. kenapa aku tak boleh percayakan laki laen slpas aku kena tipu dgn si player .. ??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan