Selasa, 19 Julai 2011

Kisah Hidup II

erwpm .. arinih aku sedih sangat lepas bukak fb si player ..naseb baek si player tak tawu aku yang bukak fb dea selama ni .. wlawpon aku da break nan si player .. aku still sayang kat si player .. si player selalu bagi harapan kat aku .. dea kata dea syang aku . dea cinta aku . tapi suma tu ta btoi kan ? smpainya haty awakk ..kenapa awak bwat saya macam ni ..


aku dpat taw dary kawan si player .. dea kata si player memang jahat .. si player tak penah setia sekali pon ngn awex2x dea sebelom neyh .. hancurnya hati saya bila dengar ayat 2 wakkk ..sampai haty awak kan ..


kenapa ini terjadi kat aku ? apa salah aku ? knp bdax klas aku slalu kata mcm2x at aku ? bukan aku mntk semua neyh . erm .. aku rasa lega bila dah lepaskan perasaan dalam ni .. tapii .. untuk pgetahuan pembaca .. si player dah rasa apa yg aku rasa .. aku harap si player dapat berubah .. dan aku harap aku dapat jmpa . King Of Heart ,,

amboiii , tingginya cita-cita "aku" ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan